24 Haziran 2012 Pazar

gelseydi hiçbir şey güzel olmazdı.  gelseydi eğer,rüzgar şarkı söylemek yerine ağıt yakardı.şimdi daha iyi anlıyorum. yaşamak bir müzikalden çok ağlama törenine benzerdi. eğer gelseydi,yapacağım hatanın en büyük yardımcısı olacaktı. gelmedi ve bana en büyük sebatı gösterdi. dilimin ucuna kadar gelenleri söylemedim iyi ki. eğer söyleseydim en çok ben pişman olacaktım. eğer söyleseydim yine bu aptal gibi algılanmam değişmeyecekti. şükür ki bazen susmayı, bazı konularda haksız olarak algılanacak olsam da susmayı öğrenmişim. eğer gelseydi haksızlık olacaktı bana,henüz tanımadığım adama ve kadınlara. o bol jelatinli hayatı görmemek hiçbir şey kaybettirmedi bana,şimdi daha iyi anlıyorum. tek pişmanlık,üzüntülerimizin nedenlerinin farklı algılanması konusundaydı. bazen kaderimize teşekkür etmemiz gerektiğini düşünüyorum.verdikleri için değil,vermedikleri için.. hepsi bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder